مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۷۰ برنامه متمرکز گرامیداشت پیروزی انقلاب در شهر‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده بیش از ۲۵۰ برنامه مناسبتی و فرهنگی در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان اردبیل برگزار خواهد شد که تلاش و جدیت بر برگزاری هر چه پرشورتر و گسترده این برنامه‌ها در استان است.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ برنامه گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در شهر‌های مختلف استان به صورت متمرکز برگزار می‌شود، افزود: آشنا کردن مردم و به ویژه نسل جوان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی از محوریت‌های مهم برگزاری برنامه‌های مناسبتی در این ایام بوده و تلاش بر این است تا با این امر زمینه‌ساز پشتیبانی هر چه بیشتر مردم از نظام و انقلاب شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در این برهه حساس که انقلاب ما ۴۰ ساله شده دشمنان از هر ترفند و توطئه‌ای استفاده می‌کنند تا بین مردم و نظام و انقلاب و آرمان‌های آن فاصله ایجاد کنند که اعمال تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی نیز با این هدف برنامه‌ریزی شده است.

ستوده با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم و تلاش و هوشیاری مسئولان برا حل مشکلات کنونی مردم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان بیان کرد: باید با نگاه دینی و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری در راستای اعتلای هر چه بیشتر نظام گام برداریم و قدر دستاورد‌های شایسته و عظیم آن را بدانیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل مردمی بودن انقلاب را عاملی مهمی در پایداری و استقامت آن دانست و گفت: تمامی انقلاب‌های بزرگ در کمتر از ۴۰ سال از هم پاشیده، اما به واسطه مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران روز به روز شاهد رشد انقلاب و پایندی ملت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام هستیم.

انتهای پیام/ع

گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.