در این مطلب ویدئویی را خواهید دید که یک هشدار جدی به والدین در خصوص مراقبت از فرزندانشان در محیط بیرون از منزل است.

اقدام جنون آمیز  مرد جوان در فروشگاهی در چین! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک خارج از منزل محیط امنی برای کودکان خردسال به شمار نمی‌رود و آن‌ها در این محیط با انواع تهدید‌ها روبرو می‌شوند. از این رو وظیفه والدین هنگام حضور در بیرون از منزل با فرزندانشان این است که تمام حواس خود را به آن‌ها معطوف کنند. در غیر این صورت فرزندان خود را در معرض خطراتی قرار می‌دهند که ممکن است جان آن‌ها را تهدید نماید. مانند اتفاق وحشتناکی که به تازگی برای یک دختر خردسال چینی در یکی از فروشگاه‌های این کشور رخ داد و این دختر را تا آستانه مرگ برد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه و به تازگی منتشر شده، چگونگی وقوع این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یک مرد جوان در اقدامی جنون آمیز پس از بغل کردن این دختر به موانع فلزی نزدیک شده و سپس او را از طبقه سوم این فروشگاه به پایین پرتاب می‌کند. این مرد ۳۶ ساله لحظاتی بعد خود نیز به پایین می‌پرد.

این مرد که نام مستعارش «لی» اعلام شده بنا بر گفته پلیس منطقه «فوشان» چین به علت مشکلات مالی قصد داشت با پرتاب خود به پایین به زندگی‌اش پایان دهد. در این حادثه این دختر خردسال به همراه این مرد جوان با خوش‌شانسی از مرگ گریختند. بنا بر گزارش پلیس چین دختر خردسال دچار شکستگی از ناحیه سر و کفل و مرد جوان نیز دچار شکستگی‌های متعدد استخوان شد. بنا بر این گزارش که روز شنبه منتشر شد، حال هر دو نفر مساعد گزارش شده است.

بنا بر گفته شاهدان عینی این مرد در حال قدم زدن در راهروی فروشگاه بود که ناگهان با دیدن دختر خردسال که از سرویس بهداشتی خارج شده بود، به سمت او حرکت کرد و دست به این اقدام جنون آمیز زد. بنا بر گفته پلیس دختر خردسال هیچ نسبت فامیلی با این مرد ندارد.

گفتنی است؛ قرار است این مرد پس از ترخیص از بیمارستان در دادگاه حاضر شود. این حادثه در ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه و در فروشگاهی در شهر فوشان واقع در استان گوانگ دونگ چین رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه ای وحشتناکی که مرد دیوانه در فروشگاه رقم زد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.