محمد کرم محمدی گفت: امروز باید قدردان دو نعمت ارزشمند امنیت و سلامت در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به امنیت اجتماعی به عنوان یک عنصر کمیاب با رویکرد مثبت در کشور رو به توسعه است، گفت: نیرو‌های انتظامی و نظامی، ایثارگرانه جان خود را فدای جامعه می‌کنند که نتیجه آن ایجاد امنیت پایدار در کشور است.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های انتظامی در همه موقعیت‌ها باصلابت و پایداری از نظام دفاع می‌کند و این مهم در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده است افزود: نمونه این مورد را می‌توان به تحولات سال گذشته اشاره داشت که نیروی انتظامی یک گلوله به سمت معترضان شلیک نکرد و توانست بدون آسیب کسی، توطئه‌ها را خنثی کند.

فرماندار شاهرودابراز داشت: اگر اخلاص در کاری وجود داشته باشد حتما ماندگار می‌شود و بانفوذ و ماموریت ذاتی نیروی انتظامی می‌توان این امید را به آینده داشت که هر روز شاهد افزایش احساس امنیت در کشور، استان و شهرستان شاهرود باشیم.

وی اظهار داشت: استان سمنان و شاهرود خواستگاه مردمی ولایت‌مدار است که برای انقلاب و نظام بسیار مایه گذاشتند که این را می‌توان از آمار بالای شهدایی که مردم این شهرستان به انقلاب تقدیم کردند به وضوح درک کرد.

فرماندار شاهرود خاطر نشان کرد: امروز می‌بایست برای تامین امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی همه نهاد‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا امنیت سرمایه‌های اجتماعی که موجب قوام و دوام جامعه هستند، حفظ شود.

انتهای پیام / م

اخلاص کلیدواژه فعالیت پلیس ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.