اسکار ایزاک با قبول ایفای نقش در فیلم «تل ماسه» هم بازی تیموتی شالامه شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، اسکار ایزاک آخرین ستاره‌ای است که به پروژه ساخت مجدد فیلم «تل ماسه» پیوست .

او با قبول این نقش به جمع بازیگرانی همچون «تیموتی شالامه بازیگر فیلم مرا با نام خودت صدا بزن» و «استلان اسکارگارد بازیگر فیلم دزدان دریایی کارائیب» و چند تن دیگر مانند «ربکا فرگوسن» و «چارلوت رمپلینگ» اضافه شد، ایزاک در این فیلم نقش پدر شالامه را بازی خواهد کرد.

ایساک سال شلوغی را پیش روی خود می بیند و بعد از این فیلم قرار است در سریال «مرز‌های سه گانه» از شرکت نتفلیکس و همچنین در قسمت بعدی «جنگ ستارگان» شرکت کند.

کارگردان «تل ماسه» را دنیس ویلنوو کارگردان فیلم‌های محبوبی همچون «سیکاریو، ورود و بلید رانر ۲۰۴۹» که چندین نامزدی اسکار در کارنامه خود دارد را بر عهده گرفته است. دنیس همچنین در نویسندگی این فیلم با اریک راث وجان اسپایتس همکاری خواهد کرد.

این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام در سال ۱۹۶۵ به نویسندگی فرانک هربرت است در سال ۱۹۸۴ فیلم دیگری از این رمان به کاگردانی دیوید لینچ ساخته شده بود که مورد توجه قرار نگرفت و بسیاری آن را ضعیف‌ترین اثر او می دانند، زیرا نه در گیشه‌های فروش مورد توجه قرار گرفت و نه منتقدان روی خوشی به آن نشان دادند.

دنیس نیز درباره احتمال الهام فیلم جدیدش از فیلم دیوید لینچ اعلام کرده که فیلم جدید او ارتباطی با قسمت ابتدایی این فیلم ندارد و این فیلم را نسخه بزرگسال جنگ ستارگان معرفی کرد.

انتهای پیام/

اسکار ایزاک آخرین بازیگر فیلم «تل ماسه»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار