رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حسن نوروزیرئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد امشب در جمع خبرنگاران تنگنا‌های بودجه‌ای و مسائل استخدامی را دو چالش مدیریت استان عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود تنگنا‌های مالی، امسال ۱۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شد که از این میزان تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبار علاوه بر اعتبارات متمرکز وزارت‌خانه‌ها است که در اختیار مجموعه ذی‌ربط استانی قرار می‌دهد، افزود: این اعتبار ماحصل تعامل خوب مدیریت ارشد استان با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است و از حیث بودجه اختصاص یافته به استان در بین استان‌های کشور رتبه ۱۶ را داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران استان از دولت با بدهی‌های آن‌ها به سیستم بانکی و سازمان مالیاتی تهاتر شد و علاوه بر این ۱۲۷ میلیارد تومان اسناد خزانه به پیمانکاران استان پرداخت شد.

نوروزی با بیان اینکه در اشتغال روستایی توانستیم همه تسهیلات را جذب کنیم، عنوان کرد: در حوزه کمک‌های فنی اعتباری هم در زمره محدود استان‌های کشور بودیم که توانستیم این تبصره از بودجه را اجرایی کنیم.

وی واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت عنوان و بیان کرد: ۱۴.۵ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان را برای تشویق سرمایه‌گذاران به این بخش اختصاص دادیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی همه بازنشستگان ۲۴ دستگاه استانی تا پایان سال ۹۶ تسویه شده است.

انتهای پیام/غ

جذب تسهیلات اشتغال روستایی

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.