مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان از سرمایه گذاری خارجی به مبلغ ۱۱۶ میلیون دلار در استان همدان انجام شده است.

سرمایه گذاری 116 میلیون دلاری در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید ناصر محمودی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه استان همدان در جذب سرمایه گذاری خارجی رکورد زده است اظهار کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم  ۱۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان جذب شده که منجر به ایجاد یک‌هزار و ۵۱۴ شغل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار از آفریقایی جنوبی برای ایجاد یک هتل ۵ ستاره در همدان سرمایه‌گذاری می‌کند افزود:  هتل شادی و شرایط آن برای این سرمایه‌گذار تشریح شده و ارتباط با او نیز برقرار است به طوری که قول ۳۰ درصد سرمایه‌گذاری را داده و امکان دارد تا ۵۰ درصد نیز افزایش یابد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار اعلام کرده که تا پایان سال در همدان حاضر خواهد شد تصریح کرد: علاوه بر این یک سرمایه‌گذاری عراقی که قرار بود در استان دیگری حاضر شود پس از رایزنی در جوکار همدان به سرمایه‌گذاری خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه انرژی خورشیدی در استان به خوبی پیش رفته است ادامه داد: به زودی یک سرمایه گذاری دیگر در حوزه انرژی خورشیدی در همدان انجام می‌شود و وارد مدار می‌گردد.

محمودی با اشاره به اینکه بسیاری از کارگاه‌های تولیدی وارد چرخه فعالیت شدند خاطرنشان کرد: شناسایی قوانین مخل و دست و پا گیر کسب و کار با جدیت در استان دنبال می‌شود و به عنوان نمونه در جهاد کشاورزی از ۳۳۰ قانون به ۱۱۰ قانون رسیدیم و موارد زائد با رایزنی‌های انجام شده برطرف گردید.

انتهای پیام/

انجام 116 میلون دلار سرمایه گذاری خارجی در همدان

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.