کاپیتان تیم پرسپولیس درباره وضعیت فعلی این تیم و شرایط خودش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دور جدید مسابقات فوتبال داخلی از امروز با بازی سپیدرود رشت و پرسپولیس برای شاگردان برانکو آغاز می‌شود و سرخ‌پوشان تهرانی باید در هوای سرد شهر رشت و در زمین چمن مصنوعی به مصاف سرخ‌پوشان رشتی بروند.

رویارویی علی کریمی و برانکو ایوانکوویچ بعد از فروکش کردن تب جام ملت‌ها می‌تواند یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود، باشد.

بازگشت برانکو در پساکی‌روش


بیشتربخوانید:  پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!


کریمی با جذب چند بازیکن در صدد تقویت تیمش برآمده، اما برانکو امروز هم تیم کاملی در اختیار ندارد و با وجود باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه، سه مصدوم، یک محروم و چند ملی‌پوش پرسپولیس در این بازی غایب خواهند بود. با این وجود سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس که در روز‌های گذشته به دلیل مصدومیت با تیم تمرین نکرده بود به این بازی می‌رسد و دیروز همراه با سایر بازیکنان و مربیان راهی رشت شد. مدافع سابق تیم ملی که فعلا تمایلی برای صحبت درخصوص تیم ملی ندارد درباره وضعیت پرسپولیس و شرایط خودش توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

امروز در بازی حساسی به مصاف سپیدرود می‌روید. این بازی را چطور می‌بینی و فکر می‌کنی پرسپولیس چقدر شانس برنده شدن در این بازی را دارد؟

همه می‌دانند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و در این بازی‌ها هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد. دیدید که سایپا با کلیه بازیکنانش مقابل داماش گیلان شکست خورد و این موضوع می‌تواند یک هشدار برای ما باشد. به هر حال همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس انگیزه زیادی دارند.

باید در زمین چمن مصنوعی بازی کنید؟!

بله و بسیار سخت است. سایپا هم در زمین چمن مصنوعی شکست خورد و این نشان‌دهنده کار سخت برای بازی در این زمین است. ما مدتی است که در بازی‌های رسمی حاضر نبودیم و باید کار خودمان را با چمن مصنوعی آغاز کنیم و به همین دلیل در روز‌های اخیر در تهران و در چمن مصنوعی تمرین کردیم تا با شرایط زمین آشنا شویم. بدون شک بازی سختی در انتظار ما خواهد بود، اما امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.

حضور بازیکنان جدید چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؟

خوشبختانه بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند، اما به هر حال نیاز به زمان است تا آن‌ها با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. البته چند بازیکن ما هم در این بازی حضور ندارند و نبود آن‌ها کار را سخت خواهد کرد، اما ما برای برد در این بازی حاضر می‌شویم و همه تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا برنده این بازی باشیم.

از آخرین وضعیت خودت و اینکه به بازی امروز می‌رسی یا نه بگو!

چند روزی بود که از ناحیه شکم درد داشتم و خیلی به آن توجه نکردم، اما یکشنبه بود که درد زیادی در شکمم احساس کردم و بعد از صحبتی که با برانکو داشتم، تصمیم گرفتم تمرین نکنم تا بیشتر از این فشار به شکم من نیاید. بعد از آن بود که از همان ناحیه سونوگرافی و ام‌آر‌ای گرفتم و درنهایت مشخص شد که این درد به خاطر کشیدگی عضله و تحت فشار بودن عضله‌هایم بوده و در روز‌های اخیر تمریناتی را انجام دادم تا این درد و التهاب کمتر شود.

با این شرایط و به خاطر بازی روی چمن مصنوعی امروز در ترکیب پرسپولیس هستی؟

من بعد از چند روز بالاخره دیروز با تیم پرسپولیس به صورت کامل تمرین کردم و به هر حال همه تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم امروز برای پرسپولیس به میدان بروم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

منبع: روزنامه فرهیختگان

انتهای پیام/

گفت‌وگو خواندنی با کاپیتان تیم  پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار