مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه عکس علمداران انقلاب اسلامی در اردبیل گفت: تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان به ویژه در این برهه زمانی از ضرورت ویژه برخوردار است.

وی با تاکید به اینکه امنیت و آرامش امروز حاکم در مرز‌های کشور، مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز در آستانه چهلمین سالگرد، پیروزی انقلاب اسلامی ما نیازمند تبیین آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: با توجه به هجمه‌های مختلف دشمن و فتنه‌های استکبار جهانی ضروری است نسبت به تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و نقش اقشار مختلف مردمی از جمله علما و روحانیت اقدام شود.

ستوده با تاکید به برگزاری رویداد‌های فرهنگی مختلف با هدف بررسی دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در راستای معرفی و تبیین اهداف انقلاب، برنامه‌های متنوعی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها،افتتاح نمایشگاه عکس علمداران انقلاب اسلامی است، افزود: این نمایشگاه به دنبال تبیین جایگاه و نقش علما قبل و بعد از انقلاب اسلامی و اقدامات ایثارگرانه و تنویر افکار عمومی روحانیت در مقابل استکبار است.

نمایشگاه عکس علمداران انقلاب اسلامی با ۷۰ عکس تا ۱۷ بهمن‌ماه آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ح

گشایش نمایشگاه عکس علمداران انقلاب اسلامی در اردبیل

 

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.