فرماندار اسلام آباد غرب گفت:پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۶۹ واحد صنعتی در این شهرستان ایجاد شده است که ۲۵۰۰ نفر مشغول کار هستند.

۶۹ واحد صنعتی در اسلام اباد غرب ایجاد شده استکریمی فرماندار اسلام آباد غرب  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  با گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی ره به کشور گفت:پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۶۹ واحد صنعتی در این شهرستان ایجاد شده که از این تعداد ۳۲ واحد در حال حاضر فعال است ۲۵۰۰ نفر مشغول کار هستند این در حالیست که قبل از انقلاب تنها یک کارخانه قند فعال بود.


وی بیان کرد:شاخص کارخانه‌های شهرستان کاشی واژه و لبنیات مانیزان است که سهم بسزایی در صادرات غیر نفتی برای کشور دارد و بازار عراق هدف صادرات محصول این دو واحد تولیدی است.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت:درحال حاضر واحد تولید نایلون قابل بازیافت با ۱۷ میلیاردریال اعتبار و یک واحد تولید کلید و پریز برق با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در حال ساخت است که با راه اندازی این دو واحد مجموعا ۲۰ نفر مشغول بکار خواهند شد.

وی با بیان اینکه  در اسلام آباد غرب ۲۱ معدن سنگ فعال است گفت:ایجاد فاز ۲ شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی از دیگر اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان است و بزودی پس از انجام مطالعات منطقه صنعتی عشایری بخش حمیل هم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ز


 ۲۱ معدن سنگ  فعال در اسلام آباد غرب وجود دارد 

برچسب ها: اخباراقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.