نیروهای امنیتی ونزوئلا یک گروه تروریستی مورد حمایت مخالفان سیاسی را که برای ترور نیکلاس مادورو توطئه می‌کردند، متلاشی کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات ونزوئلایی اعلام کردند نیروهای امنیتی یک گروه "تروریستی" مورد حمایت مخالفان سیاسی را که برای ترور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور توطئه می کردند، متلاشی کرده اند.

نستور رورول Nestor Reverol وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد اوسوالدو گارسیا پالومو Oswaldo Garcia Palomo، سرهنگ بازنشسته گارد ملی، در بین بازداشت شدگان بوده است.

گارسیا پالومو از منتقدان صریح اللهجه مادورو است که ماه هاست علنا اهداف خود را برای تشکیل یک نیروی نظامی در تبعید به منظور برکنار کردن مادورو از قدرت اعلام کرده است. همسر پالومو می گوید آخرین بار روز یکشنبه با وی که به طور مخفیانه از کلمبیا وارد ونزوئلا شد، تماس داشته است.

رورول، دستگاه اطلاعاتی کلمبیا، سیا و خولیو بورخس Julio Borges قانونگذار تبعیدی ونزوئلایی را به حمایت از این گروه تروریستی متهم کرد. وی گفت نیروهای امنیتی دو قبضه سلاح و 500 بازوبند با حروف "او سی" OC که به گفته وی مخفف "عملیات قانون اساسی" است، کشف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار