نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:قیام و پیروزی انقلاب اسلامی نمونه دیگری ندارد و الگوی مناسبی برای همه آزادی خواهان جهان است.

قیام و پیروزی انقلاب اسلامی،لگوی مناسبی برای همه آزادی خواهان جهان استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با گرامیداشت  فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه مردم ایران همواره در مقابل همه توطئه‌ها ایستادگی کرده است افزود: ایران اسلامی در مقابل گروه‌های تجزیه طلب و نفاق، کودتای نظامی و تحریک مذهبی و قومیتی و از همه مهمتر در مقابل جنگ تحمیلی به تعبیردیگر جنگ جهانی سوم مقابله کرده است.

وی با اشاره به راهمیمایی ۲۲ بهمن، گفت: چهل سال با قدرت تمام در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته‌ایم و امسال، راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: توسل به ائمه اطهار، توکل به خدا و تبعیت از رهبری رمز ماندگاری نظام اسلامی بوده و براین اساس ملت ایرا ن. هرگز تسلیم توطئه‌های امریکا و از مبارزات نیز خسته نشده اند.

امام جمعه زنجان گفت: مردم مشکلات زیادی را در برهه‌های زمانی مختلف تجربه کرده اند، اما هیچگاه از گفتمان و اصول انقلاب کوتاه نیامده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: هم اکنون در آغاز دهه پنجم انقلاب هستیم و با موانعی که دشمنان ایجاد کردند، کشوربا هدایت عالمانه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل بدخواهان ایستاده و به روند روبه رشد خود ادامه می‌دهد.

وی به همه خدمتگذاران نظام و انقلاب، خدا قوت گفت و تصریح کرد: مسئولان و خدمتگذاران این نظام و انقلاب باید توجه کنند که مردم، ولی نعمت آنان هستند و مسئولان باید در خط خدمت به مردم باشند و هرگز از این کار غفلت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به روز ملی فناوری فضایی، گفت: ایران نهمین کشور دارای فناوری فضایی است و این برکت به همت و تلاش جوانان و دانشمندان نسل سوم انقلاب است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین به ۱۷ بهمن ماه سال ۶۶ سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این مجمع حفظ و حراست از قانون است.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.