نام مارکار آقاجانیان در حالی به عنوان جانشین کی‌روش مطرح شده که فدراسیون فوتبال چنین برنامه‌ای برای این مربی ندارد.

جانشینی مارکار آقاجانیان جای کی‌روش صحت نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته پس از هشت سال فعالیت در این تیم برای همیشه کشورمان را ترک کرد.

در این میان در روز‌های اخیر گزینه‌های مختلف و برخی مواقع تعجب آوری برای جانشینی کی‌روش مانند برانکو ایوانکوویچ، وینفرد شفر، علی دایی، ژوزه مورینیو، هروه رنار، زین الدین زیدان و یورگن کلینزمن مطرح شده است.

لحظاتی پیش هم خبری در برخی صفحات مجازی منتشر شد که فدراسیون فوتبال قصد دارد مارکار آقاجانیان، تنها دستیار ایرانی کی روش را به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انتخاب کند و در فرصتی مناسب گزینه‌های مختلف را برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی بررسی کند.

این در حالی است که آقاجانیان پس از بازگشت تیم ملی به ایران و زمان خداحافظی با کی روش اعلام کرد کار من هم در تیم ملی تمام شده است. با این وجود مارکار که هشت سال کنار کی روش کار کرده بعید است حتی در صورت دریافت این پیشنهاد از سوی فدرسیون با آن موافقت کند.

طبق اعلام مهدی تاج فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور تیم ملی در یک تورنمنت را از چینی‌ها دریافت کرده است و باید در اسفند و فروردین امسال اردو تشکیل بدهد. با این وضعیت، فدراسیون یا باید سرمربی جدید تیم ملی را به سرعت انتخاب کند یا از یک سرمربی موقت برای اردوی آتی تیم ملی بهره ببرد.


بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار