شرکت استون مارتین با تولید Rapide E پا به عرصه تولید خودرو‌های الکتریکی خواهد گذاشت.

اولیت تصاویر از نخستین خودرو الکتریکی استون مارتین را ببینیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته گذشته، اندی پالمر، مدیرعامل شرکت استون مارتین در حساب توئیتر خود با ارسال ویدئویی که در پایین مشاهده می‌کنید، احساس رضایت خود را از آزمایش اولین خودرو الکتریکی این شرکت اعلام کرد. او در توئیت خود نوشت: " یک لحظه تارخی برای شرکت استون مارتین. اولین نمونه آزمایشی استون مارتین RapideE برای اولین بار به همراه باتری قدرتمند ۸۰۰ ولتی تحت قدرت خود به حرکت در می‌آید. کار گروه تولید و توسعه شامل Williams Engineering، بسیار عالی بود. "

اتومبیل Rapide E اولین خودرو الکتریکی استون مارتین است که طبق گفته این شرکت با حفظ و بهبود احساس، شخصیت و بازخورد مدل ۱۲ سیلندری Rapide S. طراحی شده است.

اولیت تصاویر از نخستین خودرو الکتریکی استون مارتین را ببینید

اما این سدان الکتریکی چگونه می‌خواهد پای جای Rapide S بگذارد؟ در وهله اول باتری ۸۰۰ ولتی با سیستم شارژ سریع سازگار DC وظیقه تامین انرژی را انجام خواهند داد. قلب تپنده خودرو یعنی پیشرانه الکتریکی دوقلو به همراه سیستم دیفرانسیل چهار چرخ، ۶۰۲ اسب بخار قدرت دارد و نهایت سرعت آن به ۱۵۵ مایل بر ساعت (۲۴۹ کیلومتر در ساعت) می‌رسد.

اولیت تصاویر از نخستین خودرو الکتریکی استون مارتین را ببینید

این مدل می‌تواند طی ۴ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل بر ساعت (۹۴ کیلومتر در ساعت) برسد همچنین ۵۰ تا ۷۰ مایل بر ساعت را در ۱.۵ ثانیه طی می‌کند. به نظر می‌رسد باتری بتواند ۲۰۰ مایل را با یک شارژ طی کند. استون مارتین قول داده است که باتری در بازه زمانی بلند مدت عملکرد مثبت خود را حفظ کند.

اولیت تصاویر از نخستین خودرو الکتریکی استون مارتین را ببینید

با استفاده از ترکیبات کربن در بدنه خودرو، وزن آن نسبت به Rapide S کاهش پیدا کرده است، همچنین در این مدل شاهد بهبود آیرودینامیک نیز خواهیم بود. سیستم قدرت و کنترل خودرو با تغییرات انجام شده احساس رانندگی وسایل نقلیه گازی را به شما می‌دهند، در این صورت همراه با حفظ کرده زمین، حس و حال رانندگیتان تغییر نخواهد کرد. استون مارتین Rapide E. قرار است در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ به فروش برسد، طبیعتا از این به بعد اخبار بیشتری در مورد این مدل خواهیم شنید.

اولیت تصاویر از نخستین خودرو الکتریکی استون مارتین را ببینید


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

خودرو الکتریکی جدید استون مارتین

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار