مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از ترمیم سیل بند روستای آلبوعفری در حرکتی جهادی و تلاش شبانه روزی با همراهی مردم، جوانان و مسئولان شهرستان خبرداد.

کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به شکستگی سیل بند روستای آلبوعفری گفت: حجم عظیمی از آب رودخانه به سمت اراضی سرازیر شد، اما با همراهی مردم، جوانان و مسئولان شهرستان اعم از فرماندار، اعضای شورای مدیریت بحران و معتمدین محلی در ساعات اولیه همکاری شروع شد. 

وی افزود: بعد از ترمیم سیل بند رفیع، کلی از کار روستای آلبوعفری متمرکز شد و برای حل مشکلات این روستا حرکت جهادی از شامگاه پنج شنبه آغاز شد و الحمدالله امروز نیز انجام شد.

حاجی زاده  ادامه داد: ۹۵ درصد مشکل سیل بند روستای آلبوعفری برطرف و تنها نشت‌گیری آن به صورت تخصصی توسط سازمان آب و برق خوزستان باید انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان عنوان کرد: کلیه ماشین آلات تا فردا در منطقه حضور دارند تا سیل بند روستای آلبوعفری را کامل و به آن ارتفاع دهند تا دلهره‌ای برای مردم منطقه وجود نداشته باشد.

وی گفت: سیل بند روستای آلبوعفری دچار شکستگی شد و شیب رودخانه را به سمت خود آورده است و بالای ۵۰ سال است که رودخانه لایروبی نشده که لازم است برای جلوگیری از بلا‌ها تمهیداتی اندیشیده شود.

حاجی زاده اظهار داشت: تنها حدود ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین شبانه‌روز فعال بودند البته باید کامل شود البته دستگاه‌هایی مختلفی در این زمینه کمک‌رسانی داشتند.

انتهای پیام/م

ترمیم سیل بندها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.