مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برنامه‌ریزی مساجد کرمانشاه برای معرفی دستاورد‌های انقلاب در چهل سالگی انقلاب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اسماعیل قبادی مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به بیان خدمات و دستاورد‌های انقلاب در مساجد استان در دهه فجر، گفت : تلاش شده تا مسئولین با حضور در مساجد به بیان دستاورد‌های نظام بپردازند.

قبادی حضور مسئولین در مساجد را در راستای معرفی دستاورد‌های نظام و ایجاد دلگرمی در جامعه موثر ارزیابی کرد و گفت : مردم وقتی ببینند که مسئولین در مساجد حضور دارند، برای حضور بیشتر در مساجد تشویق خواهند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: یکی از کارکرد‌های مساجد در دوران صدر اسلام حل مشکلات مسلمانان بوده که حضور مسئولین در مساجد آن‌ها را به این کارکرد نزدیک‌تر خواهد کرد، چراکه مردم با حضور در مساجد می‌توانند مشکلاتشان را در جمع دوستانه‌ای با مسئولان در میان بگذارند.

قبادی مساجد را از کانون‌های انقلاب برشمرد و افزود: انقلاب به پشتوانه مساجد به پیروزی رسیده و این مهم ضرورت برنامه ریزی مساجد برای بیان دستاور‌های نظام را بیشتر کرده است.

تدارک برگزاری ۴۰ همایش در ۴۰ مسجد شاخص استان، برگزاری ۱۴۰ گفتمان انقلاب در مساجد و مدارس استان کرمانشاه و... از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در استان کرمانشاه برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب است که قبادی به آن‌ها اشاره کرد.

قبادی اظهار کرد: در حال حاضر بین ۸۰۰ تا هزار مسجد فعال در استان داریم که اغلب این مساجد برای معرفی دستارود‌های انقلاب به جامعه در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

قبادی تعداد مساجد استان کرمانشاه را در حال حاضر حدود ۱۲۵۰ مسجد اعلام کرد و افزود: همواره تعدای از مساجد استان به دلایل انجام تعمیرات و یا نیمه کاره بودن و یا تکمیل نشدن فعالیت ندارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به افزایش تعداد مساجد استان کرمانشاه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب داشت و افزود: هم اکنون تعداد مساجد استان در مقایسه با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب حداقل چهار برابر شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تلاش شده تا مسئولین با حضور در مساجد به بیان دستاورد‌های نظام بپردازند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.