امروز وضعیت سرمربی اعزامی تیم ملی جودو کشورمان به مسابقات گرنداسلم فرانسه ۲۰۱۹ توسط مسئولان فدراسیون مشخص خواهد شد.

وضعیت اعزام سرمربی به مسابقات گرنداسلم جودو امروز مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو، ۲ ملی پوش جودوی کشورمان عازم مسابقات گرنداسلم ۲۰۱۹ به میزبانی شهر پاریس می‌شوند تا در این مسابقات جهانی حضور یابند. مدتی است است که خبر‌هایی مبنی بر حضور این ملی پوشان بدون سرمربی در مسابقات شنیده می‌شود.

محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط اعزام سرمربی به همراه ملایی و محمدی گفت: شک نکنید همراه این بازیکنان سرمربی به مسابقات گرنداسلم اعزام خواهد شد و این امکان وجود ندارد که بازیکنان بدون سرمربی به مسابقات اعزام شوند. مگر می‌شود بازیکنی بدون سرمربی و کوچ در مسابقات حاضر شود؟

عمادی افزود: قرار است امروز درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو که در حال حاضر مشاور عالی سرپرست فدراسیون نیز هست، سرمربی اعزامی به همراه این ۲ بازیکن را مشخص کند. درخشان تمام هماهنگی‌ها را برای حضور در این رقابت انجام داده و تیم اعزامی متشکل از مربیان و یا هیئت همراه با نظر او تشکیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

میراسماعیلی: پسرم را برای دیدن مدال هایم به موزه ورزش می برم

سلطانی فر: تیم ملی فوتبال ایران شخصیت قهرمانی دارد/ نباید اجازه دهیم حاشیه‌ای بوجود بیاید

صالحی امیری:فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی را هدایت و مدیریت کند


انتهای پیام/

بازیکنان تیم ملی جودو با مربی به گرنداسلم فرانسه عازم خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسین علیپور مربی جودو
۱۳:۳۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
بود و نبود منصوری و رودکی و درخشان تاثیری در نتایج این دو قهرمان جهان نداره. این دونفر بیش از این افراد فنی هستند. منصوری که فقط تدارکاتچی تیم ملی است و درخشان هم برایش تیم ملی بهانه ست تا سفر خارجی بره و رودکی رو چیزی نمیگم
Iran (Islamic Republic of)
نصرت
۱۲:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
درود بر عمادی که میداند باید کار همچنان در دست درخشان باشد وگرنه طرف حسابش با رودکی و منصوری و ................خواهد بود...............
Iran (Islamic Republic of)
خبیری
۱۲:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
درخشان فراموش نشه .... بدون درخشان سفرخارجی ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
جواد ملل
۱۲:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
باز درخشان و سفرهایش//////////////////////////////////
Iran (Islamic Republic of)
بلاگرد
۱۲:۱۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
درخشان تمام هماهنگی‌ها را برای حضور در این رقابت انجام داده......................... پس تو چکاره ای عمادی جان؟ فقط بگو چشم !
آخرین اخبار