مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از برقرار شدن پرواز مستقیم اهواز – دبی بزودی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به اینکه پرواز فلای دبی پروازهای خود را از فرودگاه اهواز حذف کرده بود، اکنون این 2 شرکت هواپیمایی به دنبال برقراری پرواز مستقیم از اهواز به سمت دبی هستند.

وی افزود: 2 شرکت در هفته 4 پرواز مستقیم از اهواز به دبی خواهیم داشت درخواست شرکت قشم ایر دو پرواز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز دو پرواز در روزهای شنبه و سه شنبه است.

رضایی بیان داشت: شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و کیش ایر در حال برقراری پرواز مستقیم اهواز – دبی هستند و بر اساس درخواست این 2 شرکت در هفته 4 پرواز مستقیم از اهواز به دبی خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان عنوان کرد: در زمینه حذف پرواز ترکیش از فرودگاه بین المللی اهواز استاندار خوزستان با وزیر راه و شهرسازی و رییس هواپیمایی کشور صحبت‌هایی انجام داده و نامه‌ای نیز در این خصوص ارسال کرده است تا مساله پیگیری شود.

وی در پایان گفت: شرکت هواپیمایی ترکیش دلیل حذف پرواز خود از فرودگاه اهواز را خالی بودن پروازهای خود اعلام کرده است و انجام این پروازها برای شرکت سودی به همراه ندارد.

انتهای پیام/م

افزایش پرواز های فرودگاه اهواز

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.