مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از برگزاری مسابقات فوتسال پسران در مقطع متوسطه دوم خبر داد.

حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: مسابقات فوتسال پسران درمقطع متوسطه دوم با حضور ۱۶ تیم بصورت دوره‌ای در سالن شهید سالمی برگزار شد.

وی افزود: ورزش‌های امروزی تنها یک فعالیت جسمی ساده نیستند، بلکه قابلیت‌های پیچیده مغز را در امور مختلف از جمله هماهنگی، چالاکی و سریع بودن، درست عمل کردن و درست تصمیم گرفتن را تقویت می‌کنند.

حسین پور بیان داشت: دبیرستان شاهد پیام انقلاب مقام اول، دبیرستان علامه طبابایی مقام دوم و دبیرستان کاوش مقام سوم تین رقابت‌ها را کسب نمودند.

گفتنی است؛ این مسابقات مورد استقبال بی نظیر دانش آموزان و اولیا قرار گرفت و در پایان از تیم‌های برتر با اهدای حکم قهرمانی، مدال و هدیه تجلیل به عمل آمد.

قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده ناحیه در مسابقات استانی حضور پیدا خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به همراه کیانی رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان از روند آماده سازی کانون ورزشی تخصصی شطرنج ناحیه ۲ اهواز بازدید کردند.

وی افزود: این کانون ورزشی یکی مجهزترین سالن‌های تخصصی شطرنج را دارد که با مشارکت بخش خصوصی در حال آماده سازی می‌باشد و قرار است با حضور مسئولین استانی در دهه فجر افتتاح شود.

حسین پور بیان داشت: آموزش شطرنج در عصر حاضر به یکی از مهمترین عوامل در راستای پیشرفت ذهنی بشر تبدیل شده است، زیرا شطرنج آمیزه‌ای از علم و هنر و خلاقیّت است که امروزه به عنوان بهترین وسیله کمک آموزشی در جهان شناخته شده است.

انتهای پیام/م

برپایی مسابقات فوتسال دانش آموزی

برچسب ها: فوتسال ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.