مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کوهدشت از آوار و فرونشست یک واحد مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی‌یار رضایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کوهدشت گفت: طی تماس تلفنی یک مورد تخریب منزل مسکونی واقع در خیابان دامپزشکی به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت اطلاع داده شد.

فرونشست یک واحد مسکونی در کوهدشت/ ۴ نفر از زیر آوار نجات یافتند+ تصاویر

وی با بیان اینکه با دریافت این گزارش آتش‌نشانان این مرکز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: محل حادثه یک منزل مسکونی بود که احتمالاً بارندگی‌های اخیر منجر به فرونشست و آوار آن شده‌است.

فرونشست یک واحد مسکونی در کوهدشت/ ۴ نفر از زیر آوار نجات یافتند+ تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کوهدشت با تأکید بر اینکه هنوز علت و جزئیات آوار مشخص نیست، عنوان کرد: شیشه‌ها و دیوار‌های این ساختمان بر اثر آوار فروریخته و اعضای این خانواده در زیر آوار گرفتار شده‌بودند.

فرونشست یک واحد مسکونی در کوهدشت/ ۴ نفر از زیر آوار نجات یافتند+ تصاویر

وی بیان کرد: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه ۴ نفر عضو این خانواده صحیح و سالم از زیر آوار نجات یافتند و  این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

رضایی گفت: بر اثر تخریب این واحد مسکونی پسر خردسال خانواده گرفتار در زیر آوار دچار جراحات سطحی شده‌بود که با تماس تلفنی مرکز اورژانس کوهدشت در محل حاضر و این کودک را به بیمارستان امام‌خمینی (ره) انتقال دادند.

انتهای پیام/پ

نجات جان کودک ۸ ماهه از میان دود و آتش توسط آتش‌نشانان

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.