استاندار سمنان گفت: نهضت علمی بزرگی در کشور ایجادشده که شما عزیزان(دانش آموزان) باید ادامه‌دهنده آن باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی کوثر میامی با بیان اینکه چهل سال پیش جوانان انقلابی و مومن ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای پر شور را رقم زدند، گفت: آینده کشور متعلق به شما دانش آموزان است و مدیران آینده‌ جامعه ما شما هستید.

وی بابیان اینکه نهضت علمی بزرگی در کشور ایجادشده که شما عزیزان باید ادامه‌دهنده آن باشید،افزود: در طی این چهل سال آنچه بر ما گذشت جز افتخار و سربلندی نیست همچنین دانش آموزان باید بدانند که بهترین راه گرامی داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است.

استاندار سمنان تصریح کرد: مردم با پایمردی از این آرمان‌های انقلابی دفاع کرده و مقابل دسیسه های دشمن ایستاده و همواره پشتیبان نظام ولایت فقیه هستند و لذا دشمنان نمی توانند به این کشور و انقلاب گزندی برسانند.

آشناگر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به مثابه راهی برای شکست دشمنان اسلام، ابراز داشت: از اهداف مهم انقلاب ساقط کردن رژیم منحوس طاغوت بود که افتخارش تداوم دو هزار و ۵۰۰ سال شاهنشاهی در ایران محسوب می‌شد لذا امروز باید پاسداری از این نعمت بزرگ را در دستور کارمان قرار دهیم.

انتهای پیام / گ

حضور استاندار سمنان در شهرستان میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار