فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ۹ کیلوگرم مواد مخدر از ۲ قاچاقچی در بابلسر کشف شد.

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۹ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و افزود: این ۲ قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

وی از مردم خواست برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.