از ۴۰ هزار طرح عمرانی زود بازده که امروز عملیات اجرایی آن از طریق ویدیوکنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت همزمان در کل کشور آغاز شد، سهم استان اصفهان ۱۵۵۰ طرح است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح زود بازده ظهر امروز از طریق ویدیوکنفرانس با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت همزمان در کل کشور کلید خورد، سهم استان اصفهان از این طرح ۱۵۵۰ طرح و بیشترین طرح در اصفهان مربوط به تکمیل و احداث مدارس است.

این طرح‌ها با رویکرد آب و اشتغال در روستا‌ها و مناظق محروم با شعار دست در دست مردم؛ پنجه در پنجه شیطان، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) اصفهان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سهم اصفهان ۱۵۵۰ طرح از این طرح هاست، اظهار داشت: ۱۲۰ طرح آب‌رسانی، ۱۰۲ طرح لای‌روبی قنوات، ۲۵ طرح استخر ذخیره آب، ۴۷ طرح مجموعه فرهنگی، ۵۴ طرح احداث و بازسازی مساجد، ۳۷ طرح خانه عالم، احداث خانه محروم ۲۲۰ و ۵۰ طرح تکمیل خانه‌های محروم، ۱۴۰ طرح خانه اشتغال، ۳ طرح راه روستایی، ۳۴۰ طرح تکمیل و ترمیم مدارس، ۱۰۰ طرح نیروگاه کوچ خورشیدی، ۲۸ طرح زمین ورزشی از جمله طرح‌های اصفهان است.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم با کمک تمامی دستگاه‌ها جهادی و دولتی و مردمی با استفاده از توانمندی‌های آن‌ها در کمک‌ترین زمان این طرح‌ها مرود بهره‌برداری قرار بگیرد؛ این طرح‌ها خارج از طرح‌های بسیج سازندگی است، اما این دستگاه‌ها نیز در این طرح کمک خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان در خصوص برآورد هزینه‌های این طرح افزود: با توجه به اینکه این طرح با همت خیران و دیگر سازمان‌ها نیز انجام می‌شود مجموعا با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان انجام شده و حدود ۷۰۰۰ نفر در این طرح شرکت خواهند کرد.

سردار سلیمانی در خصوص زمان بندی این طرح افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آغاز این طرح از ابتدای سال آینده شروع خواهد شد و تمرکز این طرح بر روی فصل تابستان است، تا بهمن ماه سال آینده تمامی این طرح‌ها بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/م

آغاز عملیات اجرایی 1550 طرح عمرانی زود بازده در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار