سالن ورزشی تمرینی محله امیرآباد شهر بوکان ، صبح امروز با حضور جمعی مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، صبح امروز (شنبه) همزمان با آغاز برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، سالن ورزشی محله امیرآباد شهر بوکان با حضور رضا حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی ، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان ، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، به بهره برداری رسید.

این سالن با مساحت ۷۴۵ مترمربع  از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی ، توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مدت ۹ ماه با صرف اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ساخته شده است.

در این مراسم انور ملارحیمی  رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان با اعلام اینکه در ۱۰ سال اخیر یک انقلاب عمرانی در حوزه ورزش این شهرستان رخ داده است و فضاهای ورزشی متعددی در این شهرستان به بهره برداری رسیده اند ، اظهار داشت : از خانواده خیّر ایلخانی زاده ، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بوکان ، شهردار ، شورای اسلامی شهر و مجموعه ادارات خدمات رسان بوکان که در ساخت این پروژه مساعدت کرده اند ، تشکر و قدردانی می نمایم.

وی افزود: با توجه با اینکه محله امیر آباد از مناطق حاشیه ای شهر بوکان به شمار می رود و در این منطقه با کمبود فضاهای ورزشی روبرو هستیم ، در تلاش هستیم که با ایجاد  فضا های جدید ورزشی ، این کمبود را برای مردم عزیز امیرآباد جبران نماییم.

همچنین در ادامه این مراسم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز ، اظهار داشت :  در سطح استان آذربایجان غربی بیش از  ۶ هزار هکتار سکونتگاه های غیر رسمی وجود دارد که این مناطق در کلیه ی حوزه ها خصوصاً فضا های ورزشی ، از شاخص های پایینی برخوردار هستند ، لذا ستاد بازآفرینی شهری با ریاست استاندار ، رفع این کمبود ها و ساماندهی این مناطق را ، در دستور کار خود قرار داده و طی جلساتی که این ستاد برگزار کرده است ، اقدامات اجرایی بسیاری در این زمینه مقرر گردیده است.

در حاشیه این مراسم عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان  غربی نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت : هم اکنون هیچ پروژه ی عمرانی راکدی در حوزه ورزش آذریایجان غربی وجود ندارد ،  که جا دارد از مساعدت های استاندار آذربایجان غربی در این زمینه نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستاها می باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.

انتهای پیام/م

افتتاح سالن ورزشی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.