با حضور استاندار مرکزی چندین طرح در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.

افتتاح چندین طرح در شازند با حضور استاندار مرکزی /  تولید متیل کربنات هیدروکسید آمونیوم برای اولین بار در ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، چندین طرح در شهرستان شازند با حضور آقازاده استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکزی در سومین روز دهه فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

تولید متیل کربنات هیدروکسید آمونیوم برای اولین بار در ایران

در سفر استاندار مرکزی به شازند فاز دوم شرکت حلال پویان در شهرک صنعتی شهید بابایی در بخش قره کهریز که در این افتتاحیه، پروژه دی متیل کربنات هیدروکسید آمونیوم برای اولین بار در ایران با ظرفیت ۱۴ هزار تن در سال و با سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۰ نفر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از  معدن سرب و روی  در شازند

معدن سرب و روی کندوان پارس موچان در بخش قره کهریز با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پروژه پرورش ماهی در شهر شازند با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و تولید سالانه یک میلیون بچه ماهی و ۲۰۰ تن گوشت ماهی و اشتغال ۲۲ نفر آغاز شد.

افتتاح سیلوی ذخیره ۱۰ هزار تنی درشازند

سیلوی ذخیره انقلاب شازند با ظرفیت ۱۰ هزار تن و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که تعداد ۹ نفر اشتغال ایجاد کرده و تعداد ۶۰ روستا و ۴ هزار کشاورز را پوشش می‌دهد، بازارچه صنایع دستی در پارک سوم خرداد شازند با سرمایه گذاری ۱۹ میلیارد ریالی در ۱۰ غرفه و ایجاد ۳۰ نفر اشتغال ساختمان و پروژه‌های عمرانی شهرداری شازند با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی و ۳۰ نفر اشتغال از دیگر طرح‌هایی بودند که در سفر استاندارمیکزی به بهره برداری رسیدند.

افتتاح همزمان ۲۰۶ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان شازند از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان شازند است.

دیدار با خانواده شهید انقلاب علی حیدر نصری، ملاقات عمومی با مردم شهرستان شازند و نشست با اصحاب رسانه هم از برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شازند است.

سید علی آقازاده در بدو ورود به شهرستان شازند با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.