کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:امروز شاهد ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان :طی امروز شاهد ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در استان هرمزگان خواهیم بود .

وی افزود:به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در اکثر نقاط استان خواهیم بود .

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:با فعالیت موج بارشی در اکثر نقاط استان رگبار باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد خواهیم داشت .

مرضیه سی سی پور افزود:شدت فعالیت موج بارشی در استان طی ساعاتی قابل ملاحظه پیش بینی می شود که سبب آبگرفتگی معابر عمومی خواهد شد.

وی گفت:با توجه به شدت فعالیت در استان های همجوار غربی و شرقی احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق غربی و شرقی استان مورد انتظار است .

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:طی روز یکشنبه در اکثر نقاط استان بارندگی خواهیم داشت اما روز دوشنبه عمده تمرکز بارش ها به نیمه شرقی استان کشیده خواهد شد و از اوایل سه شنبه به تدریج این موج بارشی از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد .

سی سی پور گفت:با فعالیت این موج بارشی در مناطق دریایی امکان افزایش لحظه ای سرعت باد نیز محتمل است که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در کلیه بنادر استان صورت گیرد .

وی افزود:از لحاظ دمایی با توجه به ابرناکی در طول روز شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

میزان بارندگی ایستگاه‌های بارانسنجی استان هرمزگان تا ساعت ۶:۳۰ صبح
فین ۲۰ میلیمتر
سیاهو ۱۳ میلیمتر
شمیل پایین ۸ میلیمتر
سرخون ۰.۵ میلمتر

انتهای پیام/ف

پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان ۱۴ بهمن

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.