استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قطع وابستگی کشور به قدرت‌های استکباری، از برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت فاطمه زهرا (س) شهرکرد گفت: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی به خوبی برای دانش‎آموزان بیان شود.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار جهانی برای تضعیف و ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گفت: تحمیل جنگ هشت ساله، طراحی و اجرای ترورها، تهدید و تحریم‌های اقتصادی، از این تلاش‌های مذبوحانه است که با حضور به موقع مردم در صحنه و دفاع همه جانبه از نظام اسلامی خنثی شد.

عباسی افزود: دشمن همچنان در پی توطئه علیه ملت ایران و نظام اسلامی است، اما جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت ایستادگی و توانمندی مردم، به موفقیت‌ها و دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های گوناگون سیاسی، نظامی و دفاعی، علمی، فناوری، فرهنگی و پزشکی دست یافته است.

وی، رتبه ۱۷ فناوری اطلاعات، رتبه ۱۳ غنی سازی اورانیوم و رتبه دوم سلول‌های بنیادین در جهان را از این دستاورد‌ها بیان کرد.

عباسی افزود: رشد و ترقی، و دستاوردهای چهل سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی باعث شده است تا کشور ایران به قدرت‌های استکباری وابسته نباشد.

گفتنی است: زنگ انقلاب، صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ و به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، در مدارس استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش

طنین زنگ انقلاب در مدارس چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار