مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۳۵۰۰ پرونده شکایتی به صورت سالانه توسط شعبات تشخیص و حل اختلاف بررسی شده است.

حسن عزیزی  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با اشاره به دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران گفت:۳۵۰۰ پرونده شکایتی به صورت سالانه توسط شعبات تشخیص و حل اختلاف بررسی شده است.

حسن عزیزی گفت: بیش از ۴۰ دستورالعمل روابط کار ردر جهت تسهیل قوانین و مقررات مربوطه و حمایت از جامعه کار وتولید و تعاون صادر شده است.

 رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:شعبات تشخیص از ۱ شعبه پیش انقلاب به ۱۶ شعبه پس از انقلاب اسلامی ارتقا یافت.

وی افزود:  شعبات تشخیص در کلیه شهرستان‌های تابعه جهت رسیدگی به مناسبات کارگری و کارفرمایی تشکیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان کرمانشاه  با اشاره  به استقرار شعبات اجرای احکام دادگستری در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  گفت: سالانه ۸ آیین نامه انضباط کار تاییدشده است و ۲۷۱ تشکل کارگری و کارفرمایی بمنظور بهبود مناسبات کارگری و کارفرمایی و سه جانبه گرایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه  برقرای مقرری بیمه بیکاری جهت کارگران بیمه شده‌ای که اخراج شده اند گفت:  بازرس‌های ادواری و موردی از واحد‌های کارگری در جهت حفظ ایمنی و احقاق حقوق کارگران بیش از ۱۵۰۰۰ بازدید در سال افزایش  یافته است.


انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۱۵۰۰۰ بازدید در سال افزایش  یافته است

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.