افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در خلخال

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال امروز در همایش بازاریان خلخال افزود: افزایش ۱۳۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۱۰ ماه امسال حاکی از افزایش تلاش مبارزه با مواد افیونی است.

وی بیان کرد: در ۱۰ ماه امسال ۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان از قاچاقچیان عرضه و توزیع مواد افیونی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: در این مدت ۲۰۷ قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شدند.

موسوی به افزایش شدت برخورد با موارد سرقت‌های خرد در این شهرستان اشاره کرد و افزود: رعایت موارد پیشگیرانه از سرقت از جمله نصب دوربین‌های مدار بسته برای ۳۴ صنف در بازار و واحد‌های تجاری الزامی می‌باشد.

وی افزود: پروانه فعالیت صنفی متصدیان واحد‌های صنفی که به نصب دوربین‌های مدار بسته بی توجهی کنند لغو و باطل می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این همایش گفت: بازار این شهرستان عاری از احتکار کالا و قاچاق کالا‌ها می‌باشد.

فریدون بابایی افزود: تاکنون هیچ موردی از احتکار کالا در انبار‌ها و یا محموله کالا‌های قاچاق سازماندهی شده در بازار این شهرستان کشف نشده و این امر حاکی از پایبندی بازاریان و کسبه این منطقه به حل مشکلات و معضلات اقتصادی جامعه می‌باشد.

وی گفت: در حالی که گرانی‌ها در بازار شهرستان متاثر از وضعیت نه چندان خوب اقتصادی کشور و افزایش قیمت‌ها در مراکز تولید کالا در کشور است، بازار تحت کنترل دستگاه‌های نظارتی منطقه بوده و با موارد مربوط به گران فروشی و اجحاف در حق مشتری برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

کشف مواد مخدر در خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.