فرماندار تیران‌وکرون از افتتاح یکصد طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی در این شهرستان همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید حججی فرماندار تیران‌وکرون با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: افتتاح یکصد طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی یکی از برنامه‌های این ایام بوده که برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر ۳۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث راه روستایی، خانه‌های ورزش روستایی، پروژه‌های مدیریت شهری، مخابراتی، اصلاح شبکه‌های آبرسانی، بازسازی گلزار شهدا، برق‌رسانی، احداث و توسعه اماکن مذهبی و ساختمان سازی در اماکن صنعتی و ۵۰ پروژه کشاورزی و دامپروری است.

فرماندار تیران‌وکرون با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی با صرف اعتبارات شهرستانی و استانی احداث شده است خاطرنشان‌کرد: پروژه‌های جهاد کشاورزی توسط بخش خصوصی و با اختصاص تسهیلات بانکی اجرا شده که شامل گلخانه، پرورش دام، طیور و آبزیان است.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت نیز بیش از ۵۰ پروژه عمرانی در تیران‌وکرون به بهره برداری رسید تصریح کرد: بیشترین تعداد پروژه‌هایی که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد در حوزه کشاورزی است.

حججی ادامه داد: ظرفیت‌های کشاورزی و توسعه زیرساخت‌ها در این خصوص موثر بوده و به رشد کشاورزی و افزایش محصولات این عرصه کمک کرده و همچنین باعث اشتغال زیادی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و جشن‌های انقلاب اسلامی با حفظ شان ایام فاطیمه در این شهرستان برگزار می‌شود که برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این حوزه موثر بوده است.

فرماندار تیران‌وکرون افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر اداره شهرستان ۴۰ برنامه شاخص در این ایام متناسب با ماموریت اداری خود اجرا خواهد کرد.

 
انتهای پیام/م
 

افتتاح طرحهای عمرانی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی در تیران وکرون

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.