مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هتل اسکول سرعین در راستای ارتقاء مهارت‌های آموزشی هتلداری در سطح استان و منطقه در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین اظهار کرد: هتل اسکول سرعین در راستای ارتقاء مهارت‌های آموزشی هتلداری در سطح استان و منطقه در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد گرفت، افزود: ارتقاء سطح خدمات، جذب مسافران و گردشگران و تجهیز و نوسازی هتل‌ها از دیگر اهداف این مجموعه خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: طرح جامع گردشگری سرعین با ۵۰ درصد پیشرفت در حال تهیه است که امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد تحولات توسعه محور در گردشگری این شهرستان باشیم.

فلاحی ادامه داد: استفاده از ظرفیت گردشگران عرب و آذری در شهرستان سرعین از جمله اولویت‌های اصلی ما در این شهرستان خواهد بود.

وی افزود: قصد ما خروج گردشگری استان از حالت تک فصلی است و برگزاری طرح زمستان بیدار همراه با برگزاری رویداد‌های گردشگری زمستانی در راستای این هدف خواهد بود.

انتهای پیام/ع

افتتاح هتل اسکول در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.