مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: طرح تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس از عمده برنامه‌های این مرکز است و در این راستا امسال هفت هزار دیدار انجام شده است.

رضا نجفی با اشاره به تشکیل سازمان بنیاد شهید در ۲۲ اسفندماه ۵۸  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، حفظ دستاورد‌های شهدا و ایثارگران و تبیین برنامه‌های ویژه به منظور ترویج فرهنگ غنی شهید و شهادت در جامعه و بالاخص بین نسل جدید و تجلیل از مقام شامخ بازماندگان این عزیزان سرلوحه فعالیت‌های این بنیاد قرار گرفت.

وی افزود: طرح تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس از عمده برنامه‌های جاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تلقی شده و از ابتدای سال جاری هفت هزار دیدار در این راستا به انجام رسیده است.

نجفی به برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان در اردیبهشت ماه سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: هم اکنون طرح سرگذشت پژوهی شهدا به عنوان محوریت این فعالیت در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد کردستان بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثاگران کردستان در حال حاضر با تعداد پنج هزار و ۴۷۳ پرونده شهید و ۹ هزار ۲۹۴ پرونده جانباز و ۸۳۱ پرونده آزاده در استان فعال است.

انتهای پیام/م

برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کرمانشاه در اردیبهشت ماه

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.