رئیس هیئت شطرنج شهرستان شیراز گفت: به مناسبت دهه فجر با مشارکت پایگاه هوایی یک دوره مسابقه شطرنج کارکنان دولت و خانواده‌های آن‌ها در پایگاه هوایی شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مازیار صالحی رئیس هیئت شطرنج شهر ستان شیراز بیان کرد: مسابقات شطرنج کارکنان دولت و خانواده‌های آنان با حضور ۲۸۳ نفر در ۹ دور به روش سوئیسی برپا شد که هدف از برگزاری این مسابقه ترغیب و جذب کارکنان دولت و خانواده‌های آن‌ها به سمت ورزش علمی فکری شطرنج و تعامل بیشتر و بهتر با دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های دولتی است.

وی تصریح کرد: محمد رضا اپروز، مهدی خادمی، اشکان فیروزیار، جواد حاجی‌پور و حسین طهماسبی به ترتیب مقام نخست تا پنجم این مسابقه را به خود اختصاص دادند که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

صالحی با بیان اینکه به نفرات برتر در رده‌های سنی مختلف نیز جوایزی اهدا شد، افزود: دانیال حیدرزاده، مهدی تنوری و محمدحسین علی‌زاده به ترتیب بهترین بازیکنان زیر ۱۴ سال بودند و محمدرضا اژدری، آراد رضایی و امیرحسین حیدری نیز به ترتیب مقام اول تا سوم رده سنی زیر ۱۲ سال را کسب کردند.

رئیس هیئت شطرنج شهر ستان شیراز با اشاره به اینکه حسن رفیعی، آرمین مسچی و فربود نجفی بهترین بازیکنان برتر رده سنی زیر ۱۰ سال بودند، ادامه داد: بهترین بازیکنان زیر ۸ سال نیز بهنود دلاوری، بهنیا دلاوری و الناز کمالی بودند و از محمدعلی حق به‌جانب، پوریا زاهدی و امیرآریا حیدری نیز به عنوان نفرات برتر رده سنی زیر ۶ سال تقدیر شد.

وی اضافه کرد: خردسال‌ترین بازیکن مسابقه امیر آریا حیدری با ۴ سال و ۹ ماه و بیست روز سن یکی از بهترین شرکت‌کنندگان بود که به هاجر زارع به عنوان بهترین بازیکن بانو و فاضل تماسی نیز به عنوان بهترین پیشکسوت هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/ت

برپایی مسابقه شطرنج در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار