مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مهمترین چالش پیش روی این نهاد کمبود بودجه و نبود نیروی متخصص در برخی از زمینه‌های تخصصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه کرمپور در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در شهر بوشهر افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با وجود کمبود اعتبار طرح‌هایی در برخی شهرستان‌ها در دست اجرا دارد و نیاز است مسئولان نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ داشته باشند.

وی با اشاره به عزم جدی این اداره کل برای حل مشکلات سینما‌های استان بوشهر، بیان کرد: تلاش می‌کنیم با کمک بخش خصوصی سینما‌های جدید در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظرفیت هنری استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: برگزاری چهار جشنواره فیلم در سال گذشته در شهر بوشهر گواه این موضوع است.

کرمپور همچنین از نمایش فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان در کنار نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم فجر خبر داد و یاد آور شد: این فیلم‌ها صبح‌ها به صورت رایگان به نمایش در می‌آید.

در پایان این آیین از محسن مکاری نویسنده و بازیگر سینما و اکبر ابراهیمی سازنده موسیقی فیلم‌های سینمایی تجلیل شد.

نمایش ۱۵ اثر از آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۳ بهمن در سینما شهید آوینی بوشهر آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/ک

استان بوشهر ظرفیت‌های هنری خوبی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.