مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از کاهش ۵.۳ درصدی سزارین در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر برجی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل از کاهش ۵.۳ درصدی سزارین در استان اردبیل خبر داد و افزود: زایمان طبیعی ۱۲.۶ درصد در بیمارستان مدیریت درمان و تامین اجتماعی استان افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام یافته ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای خرید دارو در حوزه مدیریت درمان و تامین اجتماعی برای سال آینده اختصاص یافت که این امر نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به این که دارو‌های مورد نیاز مردم در حوزه مدیریت درمان و تامین اجتماعی تامین شده است بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته تا یک سال آینده مردم دغدغه و نگرانی نخواهند داشت و با توجه به این که دارو برای ما بسیار مهم است در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام یافته تا دارو‌های مورد نیاز به دست مردم برسد.

برجی گفت: در حوزه تجهیزات بهداشتی شاهد افزایش اعتبارات بودیم به طوری که سال آینده ۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در اردبیل تزریق می‌شود.

وی از افزایش اعتبارات عمرانی و تعمیرات در حوزه درمان و تامین اجتماعی استان خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام یافته اعتبارات در سال آینده به ۵ میلیارد تومان می‌رسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۵۸۵ هزار نفر زیرپوشش مدیریت تامین اجتماعی استان هستند که خدمات‌رسانی به این قشر به شکل مناسب انجام می‌شود و اولویت ما رضایت افراد زیرپوشش این سازمان است.

برجی از پیگیری راه‌اندازی درمانگاه نمین خبر داد و افزود: تملک اراضی این درمانگاه برطرف شده و با برنامه‌های انجام یافته عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود تا دغدغه مردم برطرف شود و اضافه شدن فضای مدیریت حوزه درمان و تامین اجتما عی استان نیز عملی می‌شود که در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی تصریح کرد: ساماندهی اورژانس سبلان با یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مبنای کار است و تجهیزات استاندارد بیمارستان سبلان اردبیل نصب شده و این بیمارستان به طور ویژه به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از اعتبارات هتلینگ بیمارستان‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: این امر بسیار حائز اهمیت بوده که توانستیم با پیگیری‌های لازم اعتبارات هتلینگ بیمارستان ارس و سبلان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ح

۵۸۵ هزار نفر زیرپوشش مدیریت تامین اجتماعی اردبیل هستند

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.