حجت الاسلام طائب گفت:دشمن با ابزار تحریم می‌خواهد دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی را ازملت ایران بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام طائب اقتدار، عزت و نفوذ ایران در منطقه و عرصه‌ی بین المللی را از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی خواند و گفت :دشمن با ابزار تحریم می‌خواهد این دستاورد عظیم را از ملت ایران بگیرد.

حجت الاسلام طائب در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، هدف از قیام و نهضت امام خمینی و ملت ایران را زمینه سازی برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) دانست و افزود: نابودی رژیم صهیونیستی یکی از این زمینه هاست که مورد تاکید امام خمینی بود.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، حضور و اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزایش یافت و امروز ایران در بیخ گوش اسرائیل رسیده و هیچ نیروی نظامی برای نجات قدرت اسرائیل وجود ندارد، اقتدار و عزت در منطقه و جهان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: استفاده‌ی آمریکا از تحریم و مشکلات اقتصادی بر ضدایران و برجام تنها برای نجات اسرائیل است.

موضوعی که رئیس جمهور آمریکا هنگام خارج شدن از برجام به آن اذعان کرد و گفت: برجام قرار بود رفتار ایران را در منطقه تغییر دهد، اما نتوانست، آمریکا و دشمنان امروز می‌خواهند با مشکلات اقتصادی این دستاورد بزرگ را از ما بگیرند.

حجت الاسلام طائب درپایان راه شکست این توطئه‌ها را ایمان، عمل صالح و حق گرایی و صبر و بصیرت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ح

اقتدار و عزت در منطقه و جهان دستاورد بزرگ انقلاب

برچسب ها: دهه فجر ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار