رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری شهرداری ارومیه گفت: مشاغل مزاحم شهری در ۵۲ نقطه شهر ارومیه ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، غلام رضا حافظی رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری شهرداری ارومیه با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و فروش اقلام عید در معابر سطح شهر، عنوان کرد: هرگونه فعالیت در فروش اقلام شب عید اعم از تزئینات سفره هفت سین، ماهی شب عید و وسایل آتش بازی مجاز منوط به اخذ مجوز از سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و طی مراحل قانونی مربوطه است.

وی افزود: در صورت عدم دریافت مجوز، هرگونه فروش در معابر سطح شهر ممنوع بوده و موجب پیگرد قانونی می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به ساماندهی دستفروشان سطح شهر گفت: در این رابطه نیز برای رضایت مندی شهروندان نقاطی در سطح شهر شناسایی و به این امر اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به ساماندهی دست فروشان خیابان آرامگاه (عرب باغی)، عنوان کرد: یکی از معضلات پیش روی مدیریت شهری و شهر ارومیه ضعف در ساماندهی دست‌فروشان است که شهرداری برنامه‌هایی برای ساماندهی آن‌ها دارد.

وی افزود: شهرداری در مسیر پرتردد آرامگاه (عرب باغی) جانمایی‌هایی را برای ساماندهی دست‌فروشان انجام داده است.

رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ارومیه بیان کرد: وجود دست‌فروشان در روز‌های آخر هفته با توجه به عرض کم این خیابان و حجم سنگین ترافیک به علت مراجعین آرامگاه مشکلاتی را ایجاد کرده و با ساماندهی این قشر در محل تعیین شده سعی در رفع آن داریم.

وی گفت:با تقسیم بندی و مشخص کردن حدود در حاشیه پارک آرام واقع در خیابان شهید دانایی جنب آرامگاه، دستفروشان به صورت منظم ساماندهی میشوند تا شهروندان مایحتاج خود را بدون ایجاد ترافیک و در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.
 
انتهای پیام/م
 

مشاغل مزاحم شهری در ارومیه ساماندهی می شوند

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.