استاندار سمنان گفت: هیچ عاملی مانند امنیت در توسعه یک کشور مهم به حساب نمی آید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با فرماندهان و روسای کلانتری استان گفت: دین ،بعنوان یکی از عوامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی ایران است. تا پیش از انقلاب در کشورمان جز پوسته ای از دین نمی دیدیم ، آنچه بود فقط ظاهر اسلام بود.

وی در ادامه افزود: حضرت امام(ره) دین را بعنوان برنامه زندگی به مردم معرفی کرد.پس از پیروزی انقلاب ، دین تلقّی و باور مردم برای حفاظت از نظام گردید.

آشناگر با بیان اینکه دومین عامل در پیروزی و دوام انقلاب اسلامی ، نعمت رهبری است اضافه کرد: همه انقلاب های مهم دنیا متکی به اندیشه رهبران خود می باشد و بی تردید انقلاب ما با اتکا به اندیشه های بلند امام(ره) هدایت شد و پس از ایشان نیز ،سلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری این انقلاب را به شایستگی هدایت نمودند.

وی‌در ادامه تصریح کرد: سومین عامل در پیروزی و حفظ انقلاب و نظام اسلامی ما مردم بودند که نقشی بسیار موثر و اساسی در تکامل نهضت و دوام آن ایفا نمودند. مردم انقلابی ایران بواسطه عهدی که با امام خود بسته بودند حتی در طوفانها نیز رهبر و مقتدای خویش را تنها نگذاشتند و نخواهند گذاشت.

استاندار سمنان در خصوص وظیفه دولت و حاکمیت مبنی بر تامین امنیت و ارامش مردم گفت:دولت و‌حاکمیت وظیفه دارند امنیت و آرامش مردم را تامین نمایند.هیچ عنصری همچون امنیت نمی تواند موجب توسعه در کشور گردد.
اگر امنیت نباشد خلاقیت ها نیز مختل خواهد شد.

آشناگر عنوان داشت:ما سالانه ۱۹ میلیون تردد را در جاده های استان شاهدیم .زیر ساخت های انجام شده در استان متناسب با تعداد تردد ها و مسافران نیست.‌برخی برای معرفی خود و کسب رای ، دولت را ناکارآمد جلوه می دهند .نیروی انتظامی باید اطلس امنیتی خود را در سراسر استان ارائه دهد.

استاندار سمنان تصریح کرد: در طی این سالها اعتماد مردم به نیروی انتظامی بیشتر شده و مردم این نیروی ارزشمند را باور دارند.‌

مردم انتطار دارند تا پلیس هم بعنوان تامین کننده امنیت و هم بعنوان یک مددکار و همراه در کنارشان باشد.

انتهای پیام /گ

جلسه استاندار سمنان با فرماندهان‌انتظامی‌استان‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.