فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری فرد کلاهبرداری که با جعل اسناد، ۳ هزار متر از اراضی ملی در منطقه احمدآباد واقع در شهرستان بانه را به تصرف غیر قانونی خود در آورده بود،خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان  گفت: با ارائه شواهد، مستندات و مدارک لازم از سوی ماموران پلیس آگاهی، مشخص شد فرد کلاهبردار با جعل اسناد و مدارک، ۲۵ قطعه از اراضی ملی به‌متراژ ۳ هزار متر واقع در منطقه احمدآباد را به تصرف غیر قانونی خود در آورده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مراجع قضائی فرد کلاهبردار را در بانه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار  آزادی ارزش زمین‌های متصرفه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کردو افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی و تاکید بر حفظ بیت‌المال، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برخورد و مقابله با زمین‌خواران همکاری و تعامل نزدیکی با دستگاه‌های ذیربط و دستگاه قضائی دارد.

انتهای پیام/م

دستگیری زمین‌خوار ۶ میلیارد ریالی در بانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.