نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در سنندج دائر شد .

برپایی غرفه توانمندی‌های ورزش و جوانان کردستان در نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با حضور حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در سالن کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دایر شد.

در این نمایشگاه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه مبارک فجر برپا شد ادارات و نهاد‌های مختلف اقدام به معرفی و نمایش دست آورد‌ها و توانمندی‌های چهل ساله خود در زمینه‌های مختلف به عموم مردم کردند.

اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز غرفه دست آورد‌ها و توانمندی‌های خود در این نمایشگاه را که با استقبال پرشور مردم همراه بود برپا کرد و در آن با استقرار نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد در چند حوزه مختلف و کارشناسان ورزش‌های همگانی و قهرمانی اقدام به مشاوره و آموزش به بازدیدکنندگان کرد.

فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ضمن بازدید از نمایشگاه از غرفه ورزش و جوانان کردستان نیز بازدید به عمل آورد و این غرفه را از غنی‌ترین آن‌ها دانست که می‌تواند خدمات خوبی را به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

گفتنی است، نمایشگاه دست آورد‌ها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی از ۱۳ لغایت ۱۸ بهمن ماه در سالن کتابخانه امام خامنه‌ای  دایر است و علاقه مندان می‌توانند هر روزه از ساعت ۹ الی ۱۲ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ جهت بازدید به این محل مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

غرفه اداره ورزش و جوانان کردستان در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.