مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در ارتباط با تجهیزات گرمایشی در مدارس استان برای هر مدرسه شناسنامه فنی داریم اما اعتبارات آموزش و پرورش جوابگو نیست.

اعتبارات جوابگوی ایمن‌سازی تجهیزات گرمایشی مدارس نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 630 هزار دانش‌آموز در استان اظهار داشت: 45 هزار فرهنگی در 30 هزار کلاس درس استان کرمان مشغول تعلیم و تربیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان سند تحول بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش و سند جامعی برای آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: این سند بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی تدوین شده و و همه باید برای اجرایی شدن آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رتبه نخست کشوری را در زمینه تغییر کاربری فضاهای آموزشی کسب کردیم، اظهار کرد: حدود 18 درصد فضاهای آموزشی استان کرمان تخریبی هستند و درصد زیادی از آنها نیاز به مقاوم‌سازی و استانداردسازی دارند.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه 5 هزار و 500 فضای آموزشی در استان داریم، گفت: در شهر کرمان حدود 73 مدرسه ناایمن وجود دارد و کار ایمن‌سازی و بازسازی آن در دستور کار قرار دارد و نیازمند همکاری خیران هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ریشه‌کن شدن بی‌سوادی در استان در بسیاری از مناطق طی سال جاری و سال آینده خبر داد و افزود: امسال 30 هزار نفر به جمعیت دانش‌آموزی استان اضافه شد که 10 هزار نفر مربوط به شهر کرمان است.

وی در ارتباط با تجهیزات گرماشی مدارس گفت: برای هر مدرسه شناسنامه فنی داریم اما اعتبارات آموزش و پرورش جوابگو نیست و تاکنون در استان کرمان اعتباری به این حوزه تخصیص داده نشده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار