فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: شرور سابقه داری که با سلاح سرد به یکی از کارکنان یک شرکت حمله کرده بود، با تلاش ماموران شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری شرور سابقه دار در بدره

سرهنگ عزت اله متین فر فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: با شکایت‌های ارائه شده از سوی شهروندان در خصوص درگیری و اقدام به شرارت فردی سابقه دار در سطح شهرستان بدره، تیم‌های تخصصی و اطلاعاتی این فرماندهی اقدامات خود را آغاز کرده و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:این متهم سابقه دار در آخرین اقدام شرورانه خود، با برنامه‌ای از پیش طراحی شده و با همکاری برادر خود که فردی شرور و سابقه دار است با سلاح سرد یکی از کارکنان یک شرکت پیمانکاری که به ارائه خدمات آب رسانی در سد سیمره مباردت دارد حمله و وی را به شدت مجروح می‌کند.

سرهنگ متین فر یادآور شد: با حضور تیم‌های اعزامی انتظامی شهرستان بدره و انجام اقدامات انتظامی، اطلاعاتی دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و در یک اقدام ضربتی و به موقع تیم اعزامی، در همان ساعات اولیه همدست متهم در یک عملیات غافلگیری شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

وی عنوان کرد: اقدامات گسترده‌ای ازجمله شناسایی و رصد اطلاعاتی تمامی پاتوق ها، مخفیگاه‌های احتمالی و هرگونه ارتباطات با وابستگان در سطح شهرستان بدره و شهرستان‌های مجاور با اخذ دستورات لازم قضائی صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره اظهار کرد: اقدامات فنی و کارشناسی تیم عملیات این فرماندهی جهت مسدود کردن تمامی محور‌ها و مسیر‌های گریز متهم از چنگال قانون با اتخاذ تمهیدات تکمیلی از جمله ترغیب متهم جهت معرفی داوطلبانه خود به مراجع قانونی و بهره مندی از رافت اسلامی و تخفیف مجازات از طریق مرتبطان و وابستگان متهم به عمل آمد تا جایی که با پی بردن متهم به غیرمقدور بودن خروج از استان و قریب الوقوع بودن دستگیری، باتوجه به حجم وسیع و دقت بالای اقدامات به عمل آمده توسط همکاران پرتلاش انتظامی، ناگزیر با مراجعه به ستاد انتظامی شهرستان بدره خود را تسلیم ماموران پرتلاش فرماندهی انتظامی شهرستان کرد.

وی ادامه داد: متهم پس از تسلیم تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت و به جرائم خود و از جمله اقدام به شرارت نسبت به شهروندان و عوامل اجرایی یک شرکت پیمانکاری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد و اضافه کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزاران ولایت و مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در راستای امنیت اجتماعی شهروندان آماده هر گونه ایثار و از خودگذشتگی است.

انتهای پیام/ د

دستگیری شرور سابقه دار در بدره

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.