در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان مهاباد در مراسمی یک واحد اقامتگاه بوم گردی در روستای گنه دار افتتاح شد.

سومین واحد اقامتگاه بوم گردی در مهاباد افتتاح شدغلامرضا عبده سرپرست اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امروز به مناسبت چهارمین روز از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان و اهالی روستای گنه دار مهاباد در مراسمی یک واحد اقامتگاه بوم گردی در این روستا افتتاح شد.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی حمایت همه جانبه‌ای از سرمایه گذاران این بخش داشته و ما نیز آماده هرگونه همکاری با افراد علاقه‌مند برای راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی در شهرستان مهاباد هستیم.

عبده گفت: این اقامتگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر ۰۰۰/ ۰۰۰/ ۵۰۰/ ۱ ریال که مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/ ۹۰۰ ریال آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین شده احداث گردیده که با آغاز بکار این واحد برای حداقل ۴ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی ادامه داد: این اقامتگاه بوم گردی دارای ۲ سوئیت کامل و مجزا بوده و در مسیر جاده مهاباد – سردشت واقع شده و بعنوان سومین واحد اقامتی بوم گردی در شهرستان مهاباد شروع بکار می‌نماید.

انتهای پیام/ج

افتتاح اقامتگاه بوم گردی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.