نصیرزاده گفت: باید مراقب باشیم تا نوکیسه‌های سیاسی وارد عمل نشوند، زیرا خودی و غیر خودی در هم شده است.

اجازه عرض اندام به نوکیسه‌های سیاسی ندهیم/ خودی و غیر خودی در هم شده و نفوذی‌ها در حال کارندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین نصیرزارده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب و با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اظهار کرد: تبدیل نظام طاغوت سالار به نظام مردم سالار مهم‌ترین کاری است که انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب کمتر دیده شده است، گفت: به دلیل برخی از اتفاقات متاسفانه تبدیل نظام الهی به نظام مردم سالاری دینی مورد توجه قرار نگرفته و تحت تاثیر صحبت‌های دشمنان به حاشیه رفته است.

نصیرزارده با بیان اینکه انقلاب ما دچار محوریت شده است، گفت: واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای آن نه تنها توسط رسانه‌های اسکتبار جهانی نفی می‌شوند بلکه در داخل هم عده‌ای انقلابی سابق آن را مورد هجمه قرار می‌دهند و نقش بلندگوی دشمن را بازی می‌کنند.

روزه سکوت انقلابیون برای حفظ پرستیژ سیاسی گرفتند

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره سکوت انقلابیون اظهار کرد: موضوع خطرناک کنونی سکوت مرگبار انقلابیون است و برای حفظ پرستیژ سیاسی تحت تاثیر عملیات روانی دشمن روزه سکوت گرفتند و از بیان واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای غیر قابل انکار آن سرباز می‌زنند.

وی با اشاره به وظیفه امروز بسیجی‌ها بیان کرد: امروز وظیفه بسیجیان سنگین‌تر از روزهای جنگ تحمیلی است و خودی و غیر خودی در هم شده‌اند، همه مردم باید بدانند که انقلاب چه دستاوردهایی داشته است تا عده‌ای پیاده‌نظام دشمن و نفوذی در خارج از کشور زمزمه نظام ناکارآمد ایران را نداشته باشند.

نصیر زاده با اشاره به استحکام و کارایی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بزرگترین دلیل کارایی نظام جمهوری اسلامی استحکام آن در مقابل هجمه‌ها و دشمنی‌هاست و وجود دشمن‌های پیدا و پنهان نظام اسلامی را به پختگی رسانده است البته همه باید مراقب باشیم چرا که نفوذی‌ها عمیقا در حال کارند و هدفشان تغییر اعتقادات، ارزش‌ها و باورهای مردم و مسئولان است.

انقلاب اسلامی تحول بنیادی و عمیقی را در حوزه ارزش‌ها داشته است

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به کار فرهنگی که باید انجام شود، ما باید کار فرهنگی عمیقی انجام دهیم و اجازه ندهیم عده‌ای نو کیسه سیاسی فرصت ارز اندام برای سرکوب کردن انقلاب اسلامی را داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت امروز کشور گفت: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن می‌توانیم ظرفیت‌ها و امکانات کشور را بشناسیم و با قدرت و شتاب بیشتری کار خود را ادامه دهیم.

نصیر زاده  با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول بنیادی و عمیقی را در حوزه ارزش‌ها داشته است، گفت: اصول و مبانی اعتقادی و اجتماعی جامعه منجر شد تا مردم در شکل‌گیری استمرار و پیشبرد انقلاب نقش اساسی داشته باشند.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری یادآوری کرد: در بستر انقلاب توانستیم بسیاری از آرمان‌ها را محقق کنیم و امروز محرومیت زدایی حفظ تمامیت ارزی، خودکفایی نظامی و بسیاری از دستاوردهای دیگر همگی حاصل انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار