رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از آموزش ایمنی بیش از چهار هزار نفر ساعت به شهروندان با هدف پیشگیری از حوادث خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: از ۳۶۱ مورد بازدید ایمنی از اماکن مختلف شهر ساری دی ماه امسال خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت بازدید ایمنی در پیشگیری از حوادث، افزود: کارشناسان سازمان در این مدت از ۲۶۲ واحد مسکونی، ۶۶ واحد تجاری و ۳۳ واحد از ادارات و سازمان‌ها در سطح شهر ساری بازدید ایمنی بعمل آوردند.

هاشمی گفت: ارائه ۸ گواهی حریق و ۱۴ گزارش کارشناسی شده بنا به درخواست مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و شهروندان حادثه دیده از دیگر اقدامات اداره پیشگیری و خدمات ایمنی این سازمان در مدت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از برگزاری چهار هزار و ۲۵۵ نفر ساعت آموزش در ماه گذشته خبر داد، افزود: در دی ماه دو هزار و ۲۰۷ نفر ساعت آموزش برون سازمانی برای شهروندان و دو هزار و ۴۸ نفر ساعت آموزش درون سازمانی برای کارکنان آتش نشانی برگزار شد.

وی گفت: ارتقا دانش و مهارت شهروندان در خصوص مسائل ایمنی گامی موثر در جهت پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب پذیری ناشی از آن است.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری از شهروندان خواست جهت آگاهی از برنامه زمان بندی آموزش و بهره مندی از مشاوره ایمنی، به اداره پیشگیری و آموزش این سازمان واقع در خیابان ملا مجدالدین مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

اجرای ۳۶۱ بازدید ایمنی و چهار هزار و ۲۵۵ نفر ساعت آموزش ایمنی در ساری

برچسب ها: اتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.