برنامه روزانه دونالد ترامپ نشان می‌دهد او در دو سوم از زمان ریاست‌جمهوری خود هیچ کار خاصی انجام نداده و مشغول تماشای تلویزیون، توئیت کردن و گفتگوی تلفنی با دیگر افراد بوده است.

نیوزویک: ترامپ در دو سوم زمان ریاست‌جمهوری خود کار خاصی نکرده استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه ­نیوزویک در گزارشی نوشت بررسی برنامه روزانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نشان می‌دهد وی در واقع در دو سوم از زمان ریاست جمهوری خود هیچ کار خاصی انجام نداده است.

در این گزارش آمده است: با نگاهی به جزئیات برنامه روزانه شخصی دونالد ترامپ پی می‌بریم که رئیس جمهور آمریکا بخش اعظم روز‌های کاری خود را صرف امور غیراداری می‌کند که اغلب شامل تماشای تلویزیون، توئیت کردن و گفتگوی تلفنی با دیگر افراد می‌شود.

بررسی دقیق اسناد فاش شده بر اساس برنامه روزانه شخصی ترامپ و فهرست کار‌های وی در طول سه ماه گذشته نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا با فراغ بال بخش اعظم اوقات خود، یعنی حدود شصت درصد، را صرف امور بسیار شخصی و غیرمربوط به کار کرده است.

این بررسی نشان می‌دهد از روز شش نوامبر و پس از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره تا روز اول فوریه، حدود ۲۹۷ ساعت از مجموع ۵۰۲ ساعت برنامه کاری روزانه ترامپ به فعالیت‌هایی مبهم و بی هدف و فاقد برنامه اختصاص داشته است.

کریس ویپل، نویسنده آمریکایی روز یکشنبه در مصاحبه با یکی از برنامه‌های شبکه سی ان ان با اشاره به این موضوع گفت: مهم‌ترین دارایی هر ریاست جمهوری، زمان‌هایی است که رئیس جمهور در اختیار دارد و ترامپ آدمی است که با این کارهایش، به مقوله ریاست جمهوری بی برنامه و بدون ساختار معنا و مفهوم جدیدی بخشیده است.

بررسی برنامه روزانه ترامپ در این ایام نشان می‌دهد وی در مجموع حدود چهل ساعت را صرف خوردن ناهار کرده است. همچنین بخش اعظم ساعات وی صرف تماشای تلویزیون در اقامتگاهش در کاخ سفید، خواندن روزنامه و گپ و گفت و شوخی با اعضای کنگره، معاونان، دوستان و مشاوران غیررسمی وی درباره نحوه واکنش به مطالب مطبوعات و رسانه‌ها شده است.

شش منبع آگاه از برنامه شخصی ترامپ به سایت اکسیوس گفته اند وی معمولا قبل از ساعت شش صبح از خواب بیدار می‌شود ولی به ندرت قبل از ساعت یازده در دفتر کار خود در کاخ سفید حاضر می‌شود. نخستین ملاقات رئیس جمهور با مقامات اطلاعاتی یا کارکنان دفتر معمولا بین ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
راست میگه دیگه
آخرین اخبار