مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:مدیریت مسئولان در منطقه آزاد اروند باید مدیریت فرا منطقه‌ای و کلان باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های آبادان و خرمشهر با تبریک سالگرد پیروزی پر شکوه ملت ایران و دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مدیران منطقه آزاد اروند باید از بخشی نگری و جزیی نگری فاصله بگیرند و در مدیریتهای کلان منطقه مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید نگرش مدیران در منطقه نگرشی واحد و بر اساس دیدگاه های ملی باشد افزود: متاسفانه در استان خوزستان کلان نگری در بین مدیران کمتر به چشم میخورد و همین امر موجب افول نگاه به سرمایه گذاری خصوصی و تضعیف توسعه فرهنگ بخش خصوصی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به برخی برنامه های انجام شده سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: حذف ویزا از مسافران خارجی یکی از تصمیمات مهم اقتصادی منطقه بود که 400میلیون دلار گردش مالی در منطقه ایجاد کرد. زیرا 90درصد محصولاتی که مسافران خارجی میخریدند تولیدات داخلی کشورمان بود.

اسماعیل زمانی با بیان اینکه متاسفانه طرف عراقی با فشار امریکا محدودیت‌هایی را برای ورود گردشگران این کشور به منطقه آزاد اروند ایجاد کرده است افزود: این امر خود نشان دهنده آن است که حضور گردشگران عراقی چقدر میتوانست در اقتصاد ما تاثیر گذار باشد.

وی از برنامه ریزی‌های کلان اقتصادی در منطقه آزاداروند در آینده خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای تولید ۵ هزار مگاوات برق و نیز برای تولید ۵ میلیون تن فولاد در منطقه و نیز بسیاری طرح‌های اقتصادی دیگر در منطقه آزاد اروند در دستور کار ما قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از پیگیری برای راه اندازی یک کنسرسیوم نفنی برای حوزه نفتی جزیره مینو خبر داد و افزود: اگر در راه اندازی این کنسرسیوم نفتی به موفقیت برسیم یک منبع مالی پایدار برای منطقه آزاد اروند ایجاد می‌شود که نقش به سزایی در پیشرفت و شکوفایی اقتصادی منطقه دارد.

انتهای پیام/ د

لزوم پرهیز مدیران از جزئی نگری

برچسب ها: شورای اداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.