تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (سه شنبه) تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی مازندران در اصفهان به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد هستند تا به پیروزی برسند.  

ذوبی‌ها با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ بازی در رده چهاردهم جدول قرار دارند و از سویی دیگر نساجی با هدایت مجید جلالی در صدد برد است تا صعود ۲-۳ پله‌ای داشته باشد.

ذوبی‌ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن به نام‌های علیرضا چراغعلی، علیرضا منظمی، محمدرضا خلعتبری و کریستین اوساگوآ را جذب کردند و محسن مسلمان، ادی ارناندز و عارف غلامی را از دست دادند.

برای دیدار ذوب با سرخپوشان مازنی، محمدرضا خلعتبری می‌تواند با صلاحدید کادرفنی از ابتدا در ترکیب تیمش بازی کند و علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی نیز از او تعریف و تمجید کرد، اما اوساگوآ هنوز نتوانسته به هماهنگی با تیم برسد و به طور قطع از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد، اما با توجه به نتیجه بازی، احتمال دارد در نیمه دوم به زمین بیاید.

از سویی دیگر نساجی آرفنگ دافه و لاشا توتادزه را در نیم فصل جذب کرد که می‌تواند از هر ۲ بازیکن استفاده کند. توتادزه در پست دفاع بازی می‌کند و دافه نیز هافبک است.  

البته نساجی‌ها در بازی با ذوب آهن محمدعباس زاده را به دلیل مصدومیت و فرجی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. دیدار این ۲ تیم، امروز (سه شنبه) از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید:

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پخش مسابقات لیگ برتر در رسانه‌ها

علی کریمی - علی دایی، جدال در دو جبهه/ نصف جهانی‌ها در شمال و جنوب به میدان می‌روند

آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ هجدهم/ زرد پوشان میهمان آبادانی‌ها / مصاف شاگردان یحی و برانکو در تهران / جدال شاگردان فرکی و شفر


انتهای پیام/

وضعیت مصدومان و محرومان ذوب آهن و نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار