فرماندار بهمئی بر آمادگی برای استقبال از گردشگران نوروزی در شهرستان بهمئب تاکید کرد.

آمادگی برای استقبال از گردشگران نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سنایی فرماندار بهمیی در جلسه ستاد نوروزی با تبریک دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب گفت: سالانه مسافرین زیادی در ایام نوروز به شهرستان بهمیی سفر می‌کنند که در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب استقبال و امکانات رفاهی می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

  وی افزود: تجهیز مناطق گردشگری به اقامتگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و آب آشامیدنی از ضروریات است.

فرماندار بهمیی ادامه داد: صتعت گردشگری در دنیا یکی از مهمترین عوامل درآمدزایی و ابحاد اشتغال است که در شهرستان بهمئی از این ظرفیت استفاده مطلوب و بهینه انجام نگرفت.

سنایی اظهار داشت: با توجه به اینکه مناطق گردشگری شهرستان از جمله تنگ سولک، تنگ ماغر، تالاب برم الوان، سد ایلی آباد و اماکن زیارتی در مناطق خوش آب و هوای شهرستان است، در صورت فراهم کردن امکانات رفاهی در این مناطق مامن خوبی برای استان‌های گرمسیری همجوار با شهرستان در فصول گرم می‌باشد.

تعیین کارگروه خدمات سفر، نظارت بر اصناف و کنترل قیمت‌ها، تجهیز خود پرواز‌ها به اسکناس نو و کافی، تجهیز مدارس برای اقامتگاه گردشگران و نصب بنر با موضوع حفظ محیط زیست ازمهمترین مصوبات این نشست بود.

 انتهای پیام/غ

 نشست کارگروه گردشگری شهرستان بهمئی

 

برچسب ها: نوروز98 ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.