معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:شبکه ریلی استان کرمانشاه تا مرز خسروی ادامه دارد و قرار داد آن منعقد شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  سه هزار و ۲۹۵ کیلومتر پروژه ریلی در کشور در حال اجرا است گفت: ۹۷۰ کیلومتر از این پروژه‌ها آماده شده که بخشی از آن به بهره‌برداری رسیده و بخشی دیگر تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته خادمی یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اتصال مرکز استان کرمانشاه به شبکه‌های ریلی است. البته این پروژه‌ها تا مرز خسروی همچنان ادامه دارد و جزو پروژه‌هایی بوده که قرارداد آن منعقد شده است.

وی گفت: تاکنون یک هزار و ۱۶۷ کیلومتر بزرگراه در حال اجرا داریم که پیشرفت فیزیکی آنان بالای ۵۰ درصد است و در دولت یازدهم و دوازدهم ۳۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان سهم دولت به این پروژه‌ها اختصاص یافته  است  و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه در سال ۹۸ در دست اقدام داریم که امیدواریم به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۲۱ کیلومتر قرارداد سرمایه‌گذاری در دست داریم، بیان کرد: ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه نیز در حال اجرا است و سالانه یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از پروژه‌های بزرگراهی تکمیل و به شبکه‌های بزرگراهی تحویل می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

دو هزار و ۲۲۱ کیلومتر قرارداد سرمایه‌گذاری در دست اقدام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.