مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای تکمیل ۶۰ پروژه ورزشی نیمه تمام استان بر اساس برنامه زمان بندی تلاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: مقرر است ۱۲ مورد آن امسال به اتمام برسد و تا کنون هفت مورد آن تکمیل شده است.

وی اظهار داشت: قبل از انقلاب فقط هفت سالن ورزشی در این استان وجود داشت که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این میزان اکنون به ۲۳۰ مورد رسیده است.

آقاخانی گفت: تحولات چشمگیری در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سازماندهی مربیان و داوران ورزشی بعد از انقلاب رخ داده بطوری که در حال حاضر ۲۵ هزار مربی ورزشی، ۲۸ هزار داور و ۶۳ سازمان مردم نهاد سازمان دهی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در حوزه ورزش اردبیل سومین استان در کسب مدال المپیک است.

آقاخانی با بیان اینکه پنج طرح ورزشی استان برای بهره برداری در دهه فجر آماده افتتاح است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۰۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: سالن ورزشی ایثار شهرستان پارس آباد در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع با تامین اعتبار از محل پروژه‌های ملی و با هزینه ۲ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل همچنین از افتتاح ۲ پروژه عمرانی ورزشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دهه فجر خبر داد و گفت: استخر شهرک شهید رجایی اردبیل به مساحت ۲ هزار متر مربع و سالن ورزشی روستای شام اسبی به مساحت هزار و ۱۷۷ متر مربع توسط بخش خصوصی احداث شده که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح های ورزشی در دهه فجر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.